
KOORDINATOR SKLADIŠČNIH PROCESOV (m/ž) - Ljubljana
Opis dela
- Priprava in izvedba dnevnih, tedenskih in mesečnih načrtov za prevzem, skladiščenje, pakiranje in odpreme.
- Prilagajanje delovnih nalog glede na prihode blaga, sezonske potrebe in zahteve strank.
- Koordinacija dela med različnimi oddelki (med proizvodnjo, logistiko, in skladiščem) ter zagotavljanje skladnosti z naročili in časovnimi roki.
- Organizacija in nadzor nad prevzemom blaga, preverjanje količin in kakovosti glede na naročila in dokumentacijo.
- Organizacija odpremnih procesov, preverjanje pripravljenosti blaga, pakiranje in izdaja pošiljk.
- Usklajevanje dokumentacije za odpremo blaga, priprava odpremnih listov, spremljanje nalaganja in sodelovanje z zunanjimi prevozniki.
- Sledenje stanju zalog in zagotavljanje ustrezne založenosti, brez presežkov ali pomanjkanja.
- Redna inventura blaga, urejanje evidence zalog ter analiza morebitnih odstopanj.
- Spremljanje in nadzor nad potekom zalog (npr. rok trajanja, stanje embalaže) in izvajanje ukrepov za optimizacijo zalog.
- Optimizacija razporeditve skladiščnega prostora glede na vrste blaga, da se zagotovi varnost in enostaven dostop.
- Nadzor nad uporabo skladiščne opreme, kot so viličarji, dvigala in drugo skladiščno orodje, ter koordinacija vzdrževanja.
- Skrb za varno in urejeno skladišče, skladno z varnostnimi predpisi in standardi kakovosti.
- Razporejanje nalog med skladiščnim osebjem glede na potrebe dela.
- Organizacija usposabljanj in uvajanja novih zaposlenih v procese.
- Spremljanje produktivnosti in motiviranje ekipe, reševanje težav in skrb za dobro delovno vzdušje.
- Reševanje pritožb, povezanih s stanjem zalog, dobavo ali zamudami.
Pričakujemo
- Vsaj srednješolska izobrazba, prednost imajo kandidati s smerjo logistika, transport ali ekonomija.
- Izkušnje s koordinacijo skladiščnih procesov, upravljanjem zalog, logistiko ali podobnimi delovnimi nalogami.
- Izkušnje z vodenjem ali usklajevanjem ekipe so dodatna prednost.
- Sposobnost načrtovanja in razporejanja delovnih nalog ter koordinacije več nalog hkrati.
- Osnovna računalniška pismenost (MS Excel, Word) za pripravo poročil, analiz in komunikacijo.
- Odlične komunikacijske veščine za delo z ekipo, dobavitelji in drugimi oddelki znotraj podjetja.
- Razumevanje varnostnih predpisov in standardov skladiščenja ter zmožnost zagotavljanja varnega delovnega okolja.
- Sposobnost učinkovitega dela v hitrem in dinamičnem okolju ter prilagajanja spremenljivim potrebam v skladišču.
- Dober občutek za prioritete in hitra odzivnost ob nepričakovanih situacijah ali težavah v procesu.
Nudimo
- Zaposlitev za polni delovni čas s poskusno dobo.
- Delovno okolje, ki podpira sodelovanje in razvoj.
- Konkurenčno plačilo z dodatki in bonusi.
- Možnost dolgoročne zaposlitve in osebnega napredka.
- Redna izobraževanja in usposabljanja.
- Priložnost za napredovanje v hitro rastočem podjetju.
Prijavo in življenjepis pošljite na elektronski naslov ivan@epada.si
Za več informacij o delovnem mestu lahko pokličete na telefon: +386 51 667 375
Epada d.o.o., Ljubljanska cesta 13d, 1236 Trzin