KOORDINATOR SKLADIŠČNIH PROCESOV (m/ž) - Ljubljana

Opis dela

  • Priprava in izvedba dnevnih, tedenskih in mesečnih načrtov za prevzem, skladiščenje, pakiranje in odpreme.
  • Prilagajanje delovnih nalog glede na prihode blaga, sezonske potrebe in zahteve strank.
  • Koordinacija dela med različnimi oddelki (med proizvodnjo, logistiko, in skladiščem) ter zagotavljanje skladnosti z naročili in časovnimi roki.
  • Organizacija in nadzor nad prevzemom blaga, preverjanje količin in kakovosti glede na naročila in dokumentacijo.
  • Organizacija odpremnih procesov, preverjanje pripravljenosti blaga, pakiranje in izdaja pošiljk.
  • Usklajevanje dokumentacije za odpremo blaga, priprava odpremnih listov, spremljanje nalaganja in sodelovanje z zunanjimi prevozniki.
  • Sledenje stanju zalog in zagotavljanje ustrezne založenosti, brez presežkov ali pomanjkanja.
  • Redna inventura blaga, urejanje evidence zalog ter analiza morebitnih odstopanj.
  • Spremljanje in nadzor nad potekom zalog (npr. rok trajanja, stanje embalaže) in izvajanje ukrepov za optimizacijo zalog.
  • Optimizacija razporeditve skladiščnega prostora glede na vrste blaga, da se zagotovi varnost in enostaven dostop.
  • Nadzor nad uporabo skladiščne opreme, kot so viličarji, dvigala in drugo skladiščno orodje, ter koordinacija vzdrževanja.
  • Skrb za varno in urejeno skladišče, skladno z varnostnimi predpisi in standardi kakovosti.
  • Razporejanje nalog med skladiščnim osebjem glede na potrebe dela.
  • Organizacija usposabljanj in uvajanja novih zaposlenih v procese.
  • Spremljanje produktivnosti in motiviranje ekipe, reševanje težav in skrb za dobro delovno vzdušje.
  • Reševanje pritožb, povezanih s stanjem zalog, dobavo ali zamudami.

Pričakujemo

  • Vsaj srednješolska izobrazba, prednost imajo kandidati s smerjo logistika, transport ali ekonomija.
  • Izkušnje s koordinacijo skladiščnih procesov, upravljanjem zalog, logistiko ali podobnimi delovnimi nalogami.
  • Izkušnje z vodenjem ali usklajevanjem ekipe so dodatna prednost.
  • Sposobnost načrtovanja in razporejanja delovnih nalog ter koordinacije več nalog hkrati.
  • Osnovna računalniška pismenost (MS Excel, Word) za pripravo poročil, analiz in komunikacijo.
  • Odlične komunikacijske veščine za delo z ekipo, dobavitelji in drugimi oddelki znotraj podjetja.
  • Razumevanje varnostnih predpisov in standardov skladiščenja ter zmožnost zagotavljanja varnega delovnega okolja.
  • Sposobnost učinkovitega dela v hitrem in dinamičnem okolju ter prilagajanja spremenljivim potrebam v skladišču.
  • Dober občutek za prioritete in hitra odzivnost ob nepričakovanih situacijah ali težavah v procesu.

Nudimo

  • Zaposlitev za polni delovni čas s poskusno dobo.
  • Delovno okolje, ki podpira sodelovanje in razvoj.
  • Konkurenčno plačilo z dodatki in bonusi.
  • Možnost dolgoročne zaposlitve in osebnega napredka.
  • Redna izobraževanja in usposabljanja.
  • Priložnost za napredovanje v hitro rastočem podjetju.

 

Prijavo in življenjepis pošljite na elektronski naslov ivan@epada.si
Za več informacij o delovnem mestu lahko pokličete na telefon: +386 51 667 375
Epada d.o.o., Ljubljanska cesta 13d, 1236 Trzin